Офісний переїзд

офісний переїзд львівЗ розвитком інфраструктури та соціального прогресу кількість офісних приміщень зростає з геометричною прогресією, а з ними і число офісних переїздів. Причини перевезення офісів можуть бути різними, проте вимоги щодо їх реалізації завжди однакові: найшвидші терміни виконання, відсутність втрат і призупинення у діяльності компанії, а також максимальний комфорт співробітників.

Офісний переїзд – подія, яка рано чи пізно настає в житті будь-якої компанії. В процесі самостійного планування офісного переїзду у Львові виникає багато питань: як розібрати і упакувати меблі, як перевезти важкі сейфи чи вогнетривкі шафи, чи можна здійснити офісний переїзд всього за один робочий день або краще зробити це у вихідні? Саме тому і була створена мувінг компанія «Переїзд ЕКСПРЕС» у Львові, задля вирішення подібних питань на найвищому рівні.

 Особливості офісного переїзду у Львові

Офісний переїзд на відміну від квартирного переїзду або дачного має свої специфічні особливості, які необхідно врахувати ще на етапі його підготовки:

  • Призначити відповідальних людей за перевезення окремих відділів, видів техніки, меблів (наприклад, системний адміністратор відповідає за комп’ютерну техніку, а бухгалтер – за документи фінансової звітності);
  • Кожному співробітнику заздалегідь видати тару для їхніх особистих речей, на якій має бути вказано або прізвище працівника, або назва відділу;
  • Всі важливі документи, архіви, бази даних, диски і так далі необхідно розсортувати і ретельно упакувати;
  • Скло, крихкі та цінні речі варто перевозити особливо бережно. Сюди також відносяться комп’ютери та комп’ютерні монітори;
  • Клієнтів про офісний переїзд варто попередити заздалегідь, повідомивши їм нову адресу та номери телефонів.

«Переїзд ЕКСПРЕС» кращий вибір для переїзду офісу

Однією із основних особливостей офісного переїзду у Львові є значні обмеження у часі. Організувати переїзд офісу необхідно швидко, аби він не зашкодив бізнесу. Ми пропонуємо пакет послуг, який включає в себе:

  • Виїзд працівника компанії для попередньої оцінки обсягу робіт, складання кошторису та плану робіт;
  • Підготовча робота (відключення техніки, пакування речей тощо);
  • Надійне транспортування;
  • Розпакування речей, підключення оргтехніки, установка меблів;
  • Вивезення пакувального матеріалу і сміття.

Довірте переїзд в нове офісне приміщення компанії «Переїзд Експрес» у Львові і Ви отримаєте високу якість обслуговування, індивідуальний підхід до кожного клієнта, чітке дотримання узгоджених термінів і бюджету. За доступну ціну Ви отримуєте не лише високоякісне виконання транспортування майна, але і власний спокій та гарантії вчасного перевезення.